public relations
komunikowanie polityczne
marketing polityczny
kampanie wyborcze
doradztwo polityczne
Wybrane publikacje:
Models of political consulting In Poland, 1989-2009 in a comparative perspective, (w:) Central European Journal of Communication, Volume 4, No 2 (7), Wrocław 2011
Komunikowanie polityczne w tradycyjnych i internetowych serwisach informacyjnych – analiza przejawów kultury politycznej przed wyborami prezydenckimi w Polsce w 2010 roku, (w:) Studia politologiczne vol. 21, Warszawa 2011
Strategie w kampanii wyborczej – rodzaje, znaczenie, zastosowanie, [w:] Studia politologiczne, vol. 16, Warszawa 2010
Rozwój doradztwa politycznego w Polsce, (w:) K. Churska-Nowak, S. Drobczyński (red.), Profesjonalizacja i mediatyzacja kampanii wyborczych, Poznań 2010
Komunikowanie polityczne w tradycyjnych i internetowych serwisach informacyjnych – analiza przejawów kultury politycznej przed wyborami prezydenckimi w Polsce w 2010 roku, (w:) Studia politologiczne vol. 21, Warszawa 2011